Zoals altijd een prettige vriendelijke, sfeer en deskundig geholpen.
Styled by Jaimy•Men's Haircut
Olaf•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Wat een fijne salon en ervaren vriendelijke dames!
Styled by Zayra•
Ladies' HaircutsShow all…
Estella•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Hoi ik kom al weer een tijdje in de salon .
Het is er super je wordt echt heel netjes behandeld.
En je gaat super tevreden weg wat mij betreft echt een dikke pluim.
Styled by Jaimy•Ladies' Haircuts
Tineke•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik werd prima en ervaren geholpen en ben heel tevreden over de behandeling.
Styled by Larissa•Ladies' Haircuts
Ans•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Hele mooie en leuke zaak. Met heel leuk lief en gezellig deskundig personeel.
Dikke kus Gerda