Zoals altijd een prettige vriendelijke, sfeer en deskundig geholpen.
Styling door Jaimy•Mannen knippen
Olaf•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wat een fijne salon en ervaren vriendelijke dames!
Styling door Zayra•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Estella•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hoi ik kom al weer een tijdje in de salon .
Het is er super je wordt echt heel netjes behandeld.
En je gaat super tevreden weg wat mij betreft echt een dikke pluim.
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Tineke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik werd prima en ervaren geholpen en ben heel tevreden over de behandeling.
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Ans•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele mooie en leuke zaak. Met heel leuk lief en gezellig deskundig personeel.
Dikke kus Gerda