Ik word altijd goed geholpen in de salon en ga iedere keer tevreden de deur uit 😊
Styled by Jaimy•Ladies' Haircuts
Nitza•over 2 years ago
Verified review
Hairin by Sisters is gewoon de beste kapperszaak die er is. Het team is top, ze zijn professioneel, kundig en lief.
De zaak straalt netheid en warmte uit en er hangt een gezellige sfeer.
100% een aanrader.
Styled by Zayra•Boys' Haircuts
Katelijne•over 2 years ago
Verified review
Een geweldige salon! Vakkundig en deskundig en bovenal gezellig! Een fijne salon waar ik me altijd op gemak voel. Ze zijn allemaal even lief en behulpzaam!
Styled by Larissa•Ladies' Haircuts
Wendy•over 2 years ago
Verified review
Haar weer netjes geknipt! Blij mee volgende x weer kleuren
Styled by Larissa•Ladies' Haircuts
Cm•over 2 years ago
Verified review
Eerste keer in de salon. Echt super blij met me high lights en geknipte haar! Ben echt heel goed geholpen! En kom zeker weer terug in de salon. Voor het eerst in jaren ga ik super tevreden weg. Bedankt meiden voor jullie advies over mijn haar. Tot snel