Je voelt je gelijk welkom als je de salon in loopt . Iedereen is heel vriendelijk. Het is er schoon en heeft een goede sfeer. Personeel is top. Ze doen wat je vraagt en als je wilt geven ze ook goed advies
Styled by Zayra•Ladies' Haircuts
Jessica Vliet Vlieland•over 2 years ago
Verified review
Aardig personeel, en top kwaliteit.
Styled by Jaimy•Men's Haircut
Christian•over 2 years ago
Verified review
geweldige kapster een luisterd oor een aanrader vriendelijk en professioneel
Styled by Larissa•Ladies' Haircuts
Henny Van Dijk •over 2 years ago
Verified review
Hele fijne kapsolon waar ze goed naar je luisteren en de tijd voor je nemen! Ik ben erg tevreden en kom zeker terug. bedankt!
Styled by Jaimy•Ladies' Full Head Colouring
Suzanne•over 2 years ago
Verified review
Kom hier al jaren. Altijd goed geholpen. Het masker met massage was heerlijk