Je voelt je gelijk welkom als je de salon in loopt . Iedereen is heel vriendelijk. Het is er schoon en heeft een goede sfeer. Personeel is top. Ze doen wat je vraagt en als je wilt geven ze ook goed advies
Styling door Zayra•Vrouwen knippen
Jessica Vliet Vlieland•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardig personeel, en top kwaliteit.
Styling door Jaimy•Mannen knippen
Christian•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
geweldige kapster een luisterd oor een aanrader vriendelijk en professioneel
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Henny Van Dijk •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne kapsolon waar ze goed naar je luisteren en de tijd voor je nemen! Ik ben erg tevreden en kom zeker terug. bedankt!
Styling door Jaimy•Kleuren - volledig
Suzanne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier al jaren. Altijd goed geholpen. Het masker met massage was heerlijk