Fijn dat er een speciaal tarief is voor uitgroei binnen 5 weken, en ze haarverf hebben waar geen schadelijke ingrediënten inzitten. Verder is de sfeer onderling altijd goed.
Ladies' Root ColouringShow all…
Esther•almost 3 years ago
Verified review
was heel fijn. goed geknipt en zelfs extra service geboden.
Styled by Larissa•Ladies' Haircuts
Tessa•almost 3 years ago
Verified review
Kom er al jaren, en elke keer als ik wat anders wil gaat Larissa zorgvuldig aan de slag. Ik ben helemaal blij met m’n nieuwe kleur en coupe ❣️
Styled by Larissa•
Ladies' HaircutsShow all…
Romana•almost 3 years ago
Verified review
Altijd een fijne sfeer en zeer kundig personeel
Styled by Zayra•Ladies' Haircuts
Wendy•almost 3 years ago
Verified review
Weer super blij met de kleur. Ik dacht dat het Pinterest plaatje nooit zou lukken maar toch is het gelukt. Altijd vriendelijk en lekker kunnen kletsen. Maar ook heerlijk m’n boek kunnen lezen, wat mij betreft de perfecte combinatie. Tip: neem de hoofdmassage erbij. Maakt het helemaal af!!