Fijn dat er een speciaal tarief is voor uitgroei binnen 5 weken, en ze haarverf hebben waar geen schadelijke ingrediënten inzitten. Verder is de sfeer onderling altijd goed.
Vrouwen - haarverzorgingToon alles…
Esther•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
was heel fijn. goed geknipt en zelfs extra service geboden.
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Tessa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom er al jaren, en elke keer als ik wat anders wil gaat Larissa zorgvuldig aan de slag. Ik ben helemaal blij met m’n nieuwe kleur en coupe ❣️
Styling door Larissa•
Vrouwen knippenToon alles…
Romana•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een fijne sfeer en zeer kundig personeel
Styling door Zayra•Vrouwen knippen
Wendy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer super blij met de kleur. Ik dacht dat het Pinterest plaatje nooit zou lukken maar toch is het gelukt. Altijd vriendelijk en lekker kunnen kletsen. Maar ook heerlijk m’n boek kunnen lezen, wat mij betreft de perfecte combinatie. Tip: neem de hoofdmassage erbij. Maakt het helemaal af!!