Weer super geknipt. Zeker een aanrader ook voor de zeurpieten onder ons net als ik 😉 kan je je haar met een gerust hart laten doen door larissa. We komen zeker weer terug.
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Melanie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zo jammer dat je maar een kwaliteit kunt aangeven bij de beoordeling. Ik vind ze allemaal van toepassing!
Styling door Jaimy•
Highlights - half hoofdToon alles…
Wil de Wit•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
T was weer helemaal top , tevreden de deur uit . Tot de volgende keer weer , dan m’n haar nog korter ..😁
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Therese•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Leuke lieve spontane meiden. Geven goede adviezen en zijn ook eerlijk. Kom er al jaren met veel tevredenheid.
Kleuren - uitgroei
Carmen•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Jamie knipt mijn haar altijd precies zoals ik het wil hebben. Daarnaast is ze ook nog eens heel snel. Ik sta meestal binnen een half uur weer buiten.
Ook de prijs is normaal. Ik ben heel blij met de kapsalon.