Professionele en gezellige kapsalon waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.
Styling door Larissa•Mannen knippen
Dionies•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke mensen! Ben super geholpen en ook top advies gekregen! Tot de volgende x!
Styling door Zayra•
Vrouwen knippenToon alles…
Gwen•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg vriendelijk en zeer professioneel
Styling door Zayra•Mannen knippen
Ger•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
My hair looked very nice after the treatment!
Styling door Zayra•Highlights - T-section
Annieke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Enorm tevreden over het resultaat! Zayra heeft mijn uitgroei volledig laten verdwijnen & het resultaat is een prachtige kleur blond :)
Ook geknipt zoals ik dat graag wilde, nogmaals bedankt!