Afspraak maken gaat makkelijk en snel, vriendelijk ontvangst, goed overleg over je wensen en de mogelijkheden, fijne producten, altijd een kopje koffie of thee en er worden geen producten aangesmeerd.
Ladies' HaircutsShow all…
Miriam•almost 3 years ago
Verified review
voor de eerste keer bij deze salon geweest en ik ben heel vriendelijk en fijn geholpen
Styled by Astrid•Ladies' Haircuts
Romy•almost 3 years ago
Verified review
Leuke atmosphere. Vriendelijke kapsters
Styled by Astrid•Men's Haircut
Ravi•almost 3 years ago
Verified review
Bij Hairin deze keer eens geknipt door Astrid. Het was een prettige ervaring. Astrid nam de tijd om goed te luisteren, waste met aandacht mijn haar en knipte daarna volgens de wensen. Een aanrader dus !
Styled by Astrid•Ladies' Haircuts
Carla•almost 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fijn om na de zomervakantie weer mijn haar te laten knippen. Vakkundig, in verbinding en passievol!