Afspraak maken gaat makkelijk en snel, vriendelijk ontvangst, goed overleg over je wensen en de mogelijkheden, fijne producten, altijd een kopje koffie of thee en er worden geen producten aangesmeerd.
Vrouwen knippenToon alles…
Miriam•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
voor de eerste keer bij deze salon geweest en ik ben heel vriendelijk en fijn geholpen
Styling door Astrid•Vrouwen knippen
Romy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke atmosphere. Vriendelijke kapsters
Styling door Astrid•Mannen knippen
Ravi•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Hairin deze keer eens geknipt door Astrid. Het was een prettige ervaring. Astrid nam de tijd om goed te luisteren, waste met aandacht mijn haar en knipte daarna volgens de wensen. Een aanrader dus !
Styling door Astrid•Vrouwen knippen
Carla•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijn om na de zomervakantie weer mijn haar te laten knippen. Vakkundig, in verbinding en passievol!