Goed op tijd geholpen, netjes geknipt. Vriendelijk personeel/
Mannen knippen
Marcel•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een leuke, no nonsens, kapperszaak, waardoor je je er op je gemak voelt. J denkt goed mee over de mogelijkheden en wensen mijnerzijds en maakt er dan een leuk kapsel van.
Styling door Jaimy•Vrouwen knippen
Maya•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel blij weer de salon uit gelopen. Mijn haar zit weer helemaal naar mijn zin.
Styling door Jaimy•
Vrouwen knippenToon alles…
Sophie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Elke keer weer blij en tevreden als ik geweest ben. Larissa is TOP!
Styling door Larissa•Highlights - half hoofd
Isaura•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede ervaring en helemaal tevreden. De stijl van Zayra past bij onze smaak en daarnaast werkt Zayra nauwkeurig.