Ik heb mijn uitgroei weer laten kleuren en de kleur is weer geweldig.
Styling door Zayra•Kleuren - volledig
Monique•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aardig medewerkers met veel geduld voor mijn zoon (1,5 jaar). Veel strategieën toegepast zodat en rustig kon blijven en uiteindelijk heel netjes geknipt. Echt aanrader!
Styling door Jaimy•Jongens knippen
Ana•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben zeer blij met mijn nieuwe haarkleur, de kapster neemt echt de tijd voor je en gaat zeer professioneel te werk, geeft tevens goed advies over de verzorging van het haar. Voel me er altijd welkom :-)
Kleuren - volledigToon alles…
Diana•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele kapperszaak. Goede, gezellige sfeer. Moderne uitstraling. Jaimy is een pro, kan goed luisteren, denkt mee en geeft eerlijk advies. Sociaal en aardig persoon. Mijn zijkanten sluiten perfect aan op de bovenkant. Complimenten. Dank je!
Styling door Jaimy•Mannen knippen
Martin•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon is mooi en de ontvangst goed. Zayra adviseerde en communiceerde goed en heeft mooi werk verricht met balayage en knippen!