Fijne kapper. Deskundig en vriendelijke kappers. Ik kom hier al jaren.
Styled by Jaimy•Men's Haircut
Olaf•almost 3 years ago
Verified review
ik ben zeer tevreden over mijn behandeling. mijn uitgroei is bijgewerkt en mij haar is geknipt en zit weer goed! dank je wel Astrid:)
Styled by Astrid•
Ladies' HaircutsShow all…
Sophie•almost 3 years ago
Verified review
Geen haar op mijn hoofd die denkt om naar een andere kapsalon te gaan! Deze vind ik al jaren perfect. Professioneel, klantvriendelijk en ontspannen. Ze gebruiken en verkopen ook goede haarproducten. Ga maar en ontdek het zelf!
Styled by Larissa•Men's Haircut
Dionies•almost 3 years ago
Verified review
Fijne mooie schone kapsalon en lieve meiden die goed weten wat ze doen, als ik ben geweest zit m’n haar super mooi en hoef ik er dagen niks aan te doen.
Styled by Larissa•Ladies' Haircuts
Sylvia•almost 3 years ago
Verified review
Altijd goede service en behandelingen van kwaliteit