Fijne kapper. Deskundig en vriendelijke kappers. Ik kom hier al jaren.
Styling door Jaimy•Mannen knippen
Olaf•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
ik ben zeer tevreden over mijn behandeling. mijn uitgroei is bijgewerkt en mij haar is geknipt en zit weer goed! dank je wel Astrid:)
Styling door Astrid•
Vrouwen knippenToon alles…
Sophie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geen haar op mijn hoofd die denkt om naar een andere kapsalon te gaan! Deze vind ik al jaren perfect. Professioneel, klantvriendelijk en ontspannen. Ze gebruiken en verkopen ook goede haarproducten. Ga maar en ontdek het zelf!
Styling door Larissa•Mannen knippen
Dionies•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne mooie schone kapsalon en lieve meiden die goed weten wat ze doen, als ik ben geweest zit m’n haar super mooi en hoef ik er dagen niks aan te doen.
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Sylvia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goede service en behandelingen van kwaliteit