Enorm blij met mijn kapsel. Goed geknipt en geverfd en goede tips meegekregen om het zelf ook zo in model te krijgen. Vriendelijk en gezellige sfeer. Ik heb mijn vaste kapper in Rotterdam Noord gevonden!
Styled by Jony•Ladies' Full Head Colouring
Danielle•over 6 years ago
Verified review
Blij met mijn nieuwe kapsel !
Joni snapte precies wat ik wil met mijn haar of nog beter: ze snapte heel goed wat ik niet wil :)
En het zit echt super goed. En het was bovendien ook gezellig ... de tijd vloog voorbij.
Styled by Jony•Ladies' Haircuts
Gertruud•over 6 years ago
Verified review
Eerlijk advies!
Styled by Jony•Ladies' Haircuts
Bernadette•over 6 years ago
Verified review
Britney vriendin
Styled by Jeff•Men's Haircut
Ricardo•over 6 years ago
Verified review
Top kapper! Hele relaxte sfeer en ben enorm goed geknipt.