Enorm blij met mijn kapsel. Goed geknipt en geverfd en goede tips meegekregen om het zelf ook zo in model te krijgen. Vriendelijk en gezellige sfeer. Ik heb mijn vaste kapper in Rotterdam Noord gevonden!
Styling door Jony•Kleuren - volledig
Danielle•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Blij met mijn nieuwe kapsel !
Joni snapte precies wat ik wil met mijn haar of nog beter: ze snapte heel goed wat ik niet wil :)
En het zit echt super goed. En het was bovendien ook gezellig ... de tijd vloog voorbij.
Styling door Jony•Vrouwen knippen
Gertruud•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerlijk advies!
Styling door Jony•Vrouwen knippen
Bernadette•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Britney vriendin
Styling door Jeff•Mannen knippen
Ricardo•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top kapper! Hele relaxte sfeer en ben enorm goed geknipt.