Jony knipt snel en met veel techniek. Ik hoef niet veel te zeggen over wat ik wil, ze begrijpt mijn haar en stijl.
Styled by Jony•Ladies' Haircuts
Marianne•over 7 years ago
Verified review
Eindelijk weer eens een frisse wind door mijn haren (wat voorgaande kappers maar niet aandurfden...). Volgende keer weer, al is het alleen maar om de naam ;)
Styled by Jeff•Ladies' Haircuts
Carlijn•over 7 years ago
Verified review
Ga zo door toppie echt gezellie
liefs Jo van Holstein
Styled by Jony•Ladies' Haircuts
Jo•over 7 years ago
Verified review
Ik houd van verandering. Jorien weet altijd weer net een ander kapsel te knippen. Ik ben weer dik tevreden.