Jony knipt snel en met veel techniek. Ik hoef niet veel te zeggen over wat ik wil, ze begrijpt mijn haar en stijl.
Styling door Jony•Vrouwen knippen
Marianne•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Eindelijk weer eens een frisse wind door mijn haren (wat voorgaande kappers maar niet aandurfden...). Volgende keer weer, al is het alleen maar om de naam ;)
Styling door Jeff•Vrouwen knippen
Carlijn•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ga zo door toppie echt gezellie
liefs Jo van Holstein
Styling door Jony•Vrouwen knippen
Jo•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik houd van verandering. Jorien weet altijd weer net een ander kapsel te knippen. Ik ben weer dik tevreden.