Het is een hele fijne salon in Amsterdam Oost. Ik maak elke keer meteen een volgende afspraak. Ramy is een hele leuke en professionele kapper. Ben blij met hairpoint
Styled by Ramy•Men's Haircut
paul•about 2 years ago
Verified review
Top!
Styled by Ramy•Men's Haircut
Oliver•about 2 years ago
Verified review
Hele goede kapper, professioneel, vriendelijk en mooi eindresultaat!
Styled by Ramy•Men's Haircut
Sarah•about 2 years ago
Verified review
Een fijne ervaring! Mecha was heel aardig en besprek goed mijn wensen. Ik kom zeker terug!
Styled by Mecha•Ladies' Haircuts
Caroline•about 2 years ago
Verified review
Ramy is super goed in zijn vak! Hij kan heel mooi knippen en hij heeft prachtige high lights in mijn haar gezet. Ik heb nu 2 keer mijn haar bij hem laten doen en ik ben heel blij! Hij is ook super vriendelijk :)