Het is een hele fijne salon in Amsterdam Oost. Ik maak elke keer meteen een volgende afspraak. Ramy is een hele leuke en professionele kapper. Ben blij met hairpoint
Styling door Ramy•Mannen knippen
paul•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Ramy•Mannen knippen
Oliver•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede kapper, professioneel, vriendelijk en mooi eindresultaat!
Styling door Ramy•Mannen knippen
Sarah•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne ervaring! Mecha was heel aardig en besprek goed mijn wensen. Ik kom zeker terug!
Styling door Mecha•Vrouwen knippen
Caroline•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ramy is super goed in zijn vak! Hij kan heel mooi knippen en hij heeft prachtige high lights in mijn haar gezet. Ik heb nu 2 keer mijn haar bij hem laten doen en ik ben heel blij! Hij is ook super vriendelijk :)