Hele lieve heren bij HairPoint! Heel erg goed geverfd (highlights heel hoofd en spoeling) door Ramy! Vraagt naar je wensen en checkt tussendoor wat je ervan vindt. Aanrader!
Styling door Ramy•
Highlights - half hoofdToon alles…
Femke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top ervaring
Styling door Mecha•Mannen knippen
Guillaume•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik word altijd goed geknipt. Lekker theetje erbij. Ik kom er al meer dan vijftien jaar.
Styling door Mecha•Mannen knippen
Robert•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very happy with the great result (cut, regrowth, color on length) and with my time in the salon (it was very nice and friendly)!