Hairstudio 82 is een goede kapperszaak met vriendelijk personeel. Lucas heeft het haar van mijn zoontje weer mooi in model geknipt. Ik ben zeer tevreden!
Children's Haircuts
Rifka•over 1 year ago
Verified review
Hele goede service, mooie zaak, zeker een aanrader
Styled by Dino•Men's Haircut
Merijn•over 1 year ago
Verified review
Quick and precise, nice haircut that last long enough. Good value for money, def recommended
Styled by Mohamed•Men's Haircut
Daniele•over 1 year ago
Verified review
Prima kapper. Goede prijzen voor heel professionele kappers.