Hairstudio 82 is een goede kapperszaak met vriendelijk personeel. Lucas heeft het haar van mijn zoontje weer mooi in model geknipt. Ik ben zeer tevreden!
Kinderen knippen
Rifka•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede service, mooie zaak, zeker een aanrader
Styling door Dino•Mannen knippen
Merijn•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Quick and precise, nice haircut that last long enough. Good value for money, def recommended
Styling door Mohamed•Mannen knippen
Daniele•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima kapper. Goede prijzen voor heel professionele kappers.