Gezellige en gastvrije sfeer in de salon, kapper luisterde goed en knipte hoe ik het wilde, tevens was hij heel onderhoudend.
Styled by Dino•Men's Haircut
Paul•over 1 year ago
Verified review
Hier naar binnen gaan is bijna net als thuis komen
Styled by Dino•Men's Haircut
Emilio•over 1 year ago
Verified review
Goed geholpen en prettige sfeer in de salon!
Men's Haircut
Stijn•over 1 year ago
Verified review
Ik ga hier nu al 3 jaar en altijd een goede service.
De kappers zijn vriendelijke en verstaan hun vak.
Als je een goede kapper zoekt, kan je die hier vinden.
Styled by Dino•Men's Haircut
Michael•over 1 year ago
Verified review
First time at Lucas, very good! Thanks alot Lucas!