Gezellige en gastvrije sfeer in de salon, kapper luisterde goed en knipte hoe ik het wilde, tevens was hij heel onderhoudend.
Styling door Dino•Mannen knippen
Paul•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hier naar binnen gaan is bijna net als thuis komen
Styling door Dino•Mannen knippen
Emilio•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen en prettige sfeer in de salon!
Mannen knippen
Stijn•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga hier nu al 3 jaar en altijd een goede service.
De kappers zijn vriendelijke en verstaan hun vak.
Als je een goede kapper zoekt, kan je die hier vinden.
Styling door Dino•Mannen knippen
Michael•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
First time at Lucas, very good! Thanks alot Lucas!