Ben hier al aantal keer geweest. Eerste 2-3x was ik zeer tevreden, maar afgelopen keren viel het resultaat tegen ten opzichte van die eerste keren. Prijs/kwaliteit is uit balans, ik ga hier dan ook niet meer heen.
Anonymous•over 9 years ago
Verified review
Show venue reply...
Zeer prettige kapper, die zijn tijd neemt, erg secuur, en geeft goede tips!
Ismaël•almost 10 years ago
Verified review
Eindresultaat was een grote teleurstelling. Achteraf gezien was het een fout om hierheen te gaan.
Robbert•almost 10 years ago
Verified review
Karim heeft mij het mooiste kapsel ooit gegeven!
Amir•almost 10 years ago
Verified review
Simpelweg slecht geknipt. Simpele instructie van de wensen niet uitgevoerd en haar in ander model geknipt dan gewenst.