Ben hier al aantal keer geweest. Eerste 2-3x was ik zeer tevreden, maar afgelopen keren viel het resultaat tegen ten opzichte van die eerste keren. Prijs/kwaliteit is uit balans, ik ga hier dan ook niet meer heen.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer prettige kapper, die zijn tijd neemt, erg secuur, en geeft goede tips!
Ismaël•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Eindresultaat was een grote teleurstelling. Achteraf gezien was het een fout om hierheen te gaan.
Robbert•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Karim heeft mij het mooiste kapsel ooit gegeven!
Amir•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Simpelweg slecht geknipt. Simpele instructie van de wensen niet uitgevoerd en haar in ander model geknipt dan gewenst.