Vriendelijk personeel en goed geknipt! Wel beetje rommelig qua kapsalon maar vond dat niet heel erg storend.
Styled by Hayestan•Ladies' Haircuts
Anonymous•about 7 years ago
Verified review
erg goed geknipt dus ga zeker terug
Styled by Hayestan•Ladies' Haircuts
carolien•about 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Onverwacht heeft lady Hayestan deze keer mijn haar gewassen......voorzichtig dat er geen water in de oren kwam met beschermers;-)) en perfect geknipt en modern gedroogd mét olie voor droog haar dus niets dan ook maar niets te klagen!!
Styled by Hayestan•Ladies' Haircuts
Anonymous•about 7 years ago
Verified review
Goed geknipt, vriendelijk personeel, prima prijs
Styled by Hayestan•Ladies' Haircuts
Anonymous•about 7 years ago
Verified review
Super fijne kapster die hele mooie highlighst in mijn haar heeft gezet. Zeker een aanrader!