Vriendelijk personeel en goed geknipt! Wel beetje rommelig qua kapsalon maar vond dat niet heel erg storend.
Styling door Hayestan•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
erg goed geknipt dus ga zeker terug
Styling door Hayestan•Vrouwen knippen
carolien•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Onverwacht heeft lady Hayestan deze keer mijn haar gewassen......voorzichtig dat er geen water in de oren kwam met beschermers;-)) en perfect geknipt en modern gedroogd mét olie voor droog haar dus niets dan ook maar niets te klagen!!
Styling door Hayestan•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt, vriendelijk personeel, prima prijs
Styling door Hayestan•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne kapster die hele mooie highlighst in mijn haar heeft gezet. Zeker een aanrader!