Hele lieve dame, ze neemt haar tijd en werkt zorgvuldig. Pedicure behandeling was goed, zeker voor deze prijs. De brazilian wax heeft ze super netjes gedaan, ben daar heel tevreden over. Ik ga hier vaker komen ๐๐ผ๐๐ผ
Treatment by Angelinaโข
PedicureShow allโฆ
Yasminโข2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Echt een aanrader!! Angelina was ook super aardig.
Treatment by AngelinaโขBrazilian Waxing
Oliviaโข3 months ago
Verified review
Show venue reply...
Angelina was een hele lieve vrouw. De sfeer in de salon was ook heel goed, maar de nagels vielen echt heel erg tegen. Ze gaf al aan beginnend te zijn en nog nooit met witte BIAB gewerkt te hebben. De nagels waren heel oneven en slordig. Ook heeft ze een paar keer mijn nagelriem geraakt tijdens het vijlen, hierdoor waren ze aan het bloeden. Nadat ik had aangegeven dat ik de nagels niet mooi vond, bood ze geen korting of tegemoetkoming aan. Dat vond ik jammer. Ik kom hier helaas niet terug.
Treatment by AngelinaโขBuilder Gel Manicure
Cathelijneโข3 months ago
Verified review
Thank you Angelina! Very happy with my wax. Lovely clean salon, I will be back!
Treatment by Angelinaโข
Brazilian WaxingShow allโฆ
Helenโข3 months ago
Verified review
Show venue reply...
Heel blij met m'n wenkbrauwen!
Ze werkt heel nauwkeurig.