Hele lieve dame, ze neemt haar tijd en werkt zorgvuldig. Pedicure behandeling was goed, zeker voor deze prijs. De brazilian wax heeft ze super netjes gedaan, ben daar heel tevreden over. Ik ga hier vaker komen ๐๐ผ๐๐ผ
Behandeling door Angelinaโข
PedicureToon allesโฆ
Yasminโข2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Echt een aanrader!! Angelina was ook super aardig.
Behandeling door AngelinaโขVrouwen harsen - Brazilian
Oliviaโข3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Angelina was een hele lieve vrouw. De sfeer in de salon was ook heel goed, maar de nagels vielen echt heel erg tegen. Ze gaf al aan beginnend te zijn en nog nooit met witte BIAB gewerkt te hebben. De nagels waren heel oneven en slordig. Ook heeft ze een paar keer mijn nagelriem geraakt tijdens het vijlen, hierdoor waren ze aan het bloeden. Nadat ik had aangegeven dat ik de nagels niet mooi vond, bood ze geen korting of tegemoetkoming aan. Dat vond ik jammer. Ik kom hier helaas niet terug.
Behandeling door AngelinaโขBuilder gel manicure
Cathelijneโข3 maanden geleden
Geverifieerde review
Thank you Angelina! Very happy with my wax. Lovely clean salon, I will be back!
Behandeling door Angelinaโข
Vrouwen harsen - BrazilianToon allesโฆ
Helenโข3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel blij met m'n wenkbrauwen!
Ze werkt heel nauwkeurig.