Echt een aanrader!
Mijn voeten waren super zacht en je wordt uitgebreid behandeld. Heerlijk schoon en super vriendelijk. Heel erg tevreden!
Treatment by Angelina•Pedicure
Marjam•3 months ago
Verified review
Show venue reply...
Zeer nette manier van werken! Behandeling bestond uit verschillende fases. Deze behandeling was echt even een ontspannen ME-time.
Treatment by Angelina•Pedicure
Nejam•3 months ago
Verified review
Show venue reply...
Fijne pedicure en gellak gehad. Vriendelijke medewerker, alles was schoon en netjes en er werd rustig de tijd genomen. Als afsluiting nog een heerlijke kaarsmassage aan de voeten. Zeker een aanrader!
Treatment by Angelina•
PedicureShow all…
Rose•4 months ago
Verified review
Show venue reply...
Super fijne beauty salon! Ik kom vaak voor mijn wenkbrauwen en verschillende gezichtsbehandelingen. De dames van Hello Beauty zijn professionals en sociaal betrokken bij hun klanten.
Maartje Keuning•4 months ago on Google
Een warm welkom, mooie praktijk en vriendelijk personeel. Een DUO gezichtsbehandeling gedaan en kan dit aan iedereen aanraden! Ontspannen moment en een professionele behandeling. Ik kom zéker terug.