Super salon! Altijd fijn en kundig geholpen. Echt een aanrader!
Karen van der goot•4 months ago on Google
Heerlijke schoonheidbehandeling ontvangen!! Specifiek op mijn huid gericht. Super tevreden🤩
Liesbeth Slingerland•4 months ago on Google
Ik kom nu al een tijdje bij Hello Beauty Skincare! Hele fijne sfeer, altijd erg gezellig en ik voel me altijd erg op m'n gemak. Ik heb al meerdere laserbehandelingen laten doen en het resultaat mag er zijn! Erg blij mee😁!
Zeker een aanrader <3.
Melissa Peneux•4 months ago on Google
Super fijne salon! Laat hier altijd mijn wenkbrauwen verven en ben altijd mega blij er mee! Zeker een aanrader om hier te komen. Zijn allemaal super aardig en vriendelijk😊 …
Maxime 02•4 months ago on Google
Erg fijne salon
Voor de acne behandeling en duo behandeling en zeer fijne ervaren schoonheidsspecialiste en altijd erg gezellig
Een aanrader
lijdia van eeuwijk-verstoep•4 months ago on Google