Hele goede ervaringen bij Ruby!
Mijn nagels weer helemaal mooi, ik ben klaar voor de zomer. 😎 Daarnaast helemaal op mijn gemak en gezellig met Ruby gekletst tijdens de behandelingen.
Treatment by Ruby•
PedicureShow all…
Nina•almost 8 years ago
Verified review
Heel prettige sfeer, Ruby is erg aardig en de behandeling zeer professioneel
Treatment by Ruby•Brazilian Waxing
Anonymous•about 8 years ago
Verified review
Fijne pedicure gehad met hele mooie gelakte nageltjes en ben heel blij met resultaat van mijn wenkbrauwen..zijn geverfd en geshaped.
Treatment by Ruby•
PedicureShow all…
Sab•about 8 years ago
Verified review
Kleine ruimte voldoet aan alles wat nodig is, heel vriendelijke, fijne cosmetische pedicure behandeling.