Hele goede ervaringen bij Ruby!
Mijn nagels weer helemaal mooi, ik ben klaar voor de zomer. 😎 Daarnaast helemaal op mijn gemak en gezellig met Ruby gekletst tijdens de behandelingen.
Behandeling door Ruby•
PedicureToon alles…
Nina•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel prettige sfeer, Ruby is erg aardig en de behandeling zeer professioneel
Behandeling door Ruby•Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne pedicure gehad met hele mooie gelakte nageltjes en ben heel blij met resultaat van mijn wenkbrauwen..zijn geverfd en geshaped.
Behandeling door Ruby•
PedicureToon alles…
Sab•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Kleine ruimte voldoet aan alles wat nodig is, heel vriendelijke, fijne cosmetische pedicure behandeling.