Weer een top verzorging gehad van Chenda!!! Fijn dat Chenda er weer is. Dank je wel voor de goede zorgen Chenda. Liefs Anu 😘
Anu•over 2 years ago
Verified review
Heel fijn. Bedankt Kelly 😁
Chantal •over 2 years ago
Verified review
Kelly She is the best
Joy•over 2 years ago
Verified review
Heel vriendelijk dame weer top gedaan
Rebecca•over 2 years ago
Verified review
Super geholpen vandaag door Chenda! Na wat mindere ervaringen bij een andere schoonheidsspecialiste nu weer een super fijne ervaring van het waxen en verven van de wimpers en wenkbrauwen. Ik kom zeker weer terug!