Weer een top verzorging gehad van Chenda!!! Fijn dat Chenda er weer is. Dank je wel voor de goede zorgen Chenda. Liefs Anu 😘
Anu•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn. Bedankt Kelly 😁
Chantal •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kelly She is the best
Joy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk dame weer top gedaan
Rebecca•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super geholpen vandaag door Chenda! Na wat mindere ervaringen bij een andere schoonheidsspecialiste nu weer een super fijne ervaring van het waxen en verven van de wimpers en wenkbrauwen. Ik kom zeker weer terug!