Beste allen,
Gisteren werd ik weer door mijn vaste hi sugar specialiste Nini geholpen. Ben zeer tevreden en schoon en fris naar huis gegaan. Ook heb ik alweer een nieuwe afspraak met haar gemaakt. Dank je wel Nini en tot de volgende keer,
Ga zo door.
Astrid