Zoals altijd vriendelijk, kundig, secuur, professioneel geholpen 🫶❤️
Saskia•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Chenda is heel lief en kundig. Ik ben op tijd geholpen en de behandeling duurde niet lang. Het was een fijne, bijna pijnloze behandeling behandeling en met een top resultaat.