Professioneel! Eerste BIAB-behandeling viel wat tegen, maar de salon reageerde super netjes en nodigde me uit om terug te komen. Ze gebruikten een ander merk en leverden prachtig werk. Heel blij met het resultaat en de service!
Treatment by Gerry•Natural Nail Strengthening
Eleni•about 1 year ago
Verified review
Vakkundig, snel, hygiënisch en klantgericht! Kortom: uitstekend!! 🌟
Treatment by Jill•Manicure
marja•about 1 year ago
Verified review
Qua hygiëne geef ik nooit 5 sterren, er moet altijd iets te verbeteren zijn. Verder alles prima, alleen afwachten hoe het eruit ziet als de tattoo genezen is
Treatment by Gerry•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Jacqueline•about 1 year ago
Verified review
Niet tevreden… Het materiaal aan de zijkanten is dik en begon al na drie dagen los. Nu, een week later, is aan de zijkanten bij alle nagels los. Ik heb dit probleem nooit gehad met BIAB op andere plekken. Het merk van het materiaal en de kleur zijn prima, maar dat is helaas niet genoeg…
Treatment by Bo•Manicure
Eleni•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Super blij met het advies over mijn haren. Ben super geholpen, zoals altijd door Delainy