Professioneel! Eerste BIAB-behandeling viel wat tegen, maar de salon reageerde super netjes en nodigde me uit om terug te komen. Ze gebruikten een ander merk en leverden prachtig werk. Heel blij met het resultaat en de service!
Behandeling door Gerry•Nagelversteviging
Eleni•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundig, snel, hygiënisch en klantgericht! Kortom: uitstekend!! 🌟
Behandeling door Jill•Manicure
marja•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Qua hygiëne geef ik nooit 5 sterren, er moet altijd iets te verbeteren zijn. Verder alles prima, alleen afwachten hoe het eruit ziet als de tattoo genezen is
Behandeling door Gerry•Permanente make-up (pmu)
Jacqueline•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet tevreden… Het materiaal aan de zijkanten is dik en begon al na drie dagen los. Nu, een week later, is aan de zijkanten bij alle nagels los. Ik heb dit probleem nooit gehad met BIAB op andere plekken. Het merk van het materiaal en de kleur zijn prima, maar dat is helaas niet genoeg…
Behandeling door Bo•Manicure
Eleni•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super blij met het advies over mijn haren. Ben super geholpen, zoals altijd door Delainy