Vriendelijk, beschaafd en nette dames, Ik ben zeer tevreden met het resultaat en blijf terug komen.
Treatment by Annemiek•Eyebrow & Eyelash Tinting
Gabrielle•about 8 years ago
Verified review
Voor de tweede keer geweest en weer super tevreden. De dames weten precies waar ze het over hebben en werken samen met dermatologen. Acnebehandeling was erg fijn; de eerste 3 weken na de behandeling was mijn huid beter dan ooit. Zeker aan te raden!
Treatment by Annemiek•
Acne TreatmentsShow all…
Sanne•about 8 years ago
Verified review
Heerlijke behandeling met Darphin producten, bijzondere geuren, mooi voedend masker en fijne massage.