Behandeling door Annemiek•Facials / Gezichtsbehandelingen
Brigit•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, beschaafd en nette dames, Ik ben zeer tevreden met het resultaat en blijf terug komen.
Behandeling door Annemiek•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Gabrielle•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de tweede keer geweest en weer super tevreden. De dames weten precies waar ze het over hebben en werken samen met dermatologen. Acnebehandeling was erg fijn; de eerste 3 weken na de behandeling was mijn huid beter dan ooit. Zeker aan te raden!
Behandeling door Annemiek•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Sanne•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling met Darphin producten, bijzondere geuren, mooi voedend masker en fijne massage.
Behandeling door Marieke•Peeling
Van Cleef•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling!
Behandeling door Annemiek•Facials / Gezichtsbehandelingen