Prettige en toegankelijke sfeer. Je wordt meegenomen in de stappen van de behandeling en alles gebeurd in overleg met de klant. Daarbij wordt professioneel advies gegeven.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Denise•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben alleen langs geweest voor een informatief gesprek. Aardige dame met een duidelijke uitleg. Geen behandeling ondergaan.
Behandeling door Annemiek•Laserontharen
Thessa Roeleveld•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd...een super behandeling gehad bij Annemieke.
Behandeling door Annemiek•Peeling
Nora•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Bekwaam en vriendelijke personeel, prima resultaat van de behandeling.
Behandeling door Annemiek•Laserontharen
Marjolein•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling, rustgevende ongevi g. Er is goed rekening gehouden met de huidige conditie van mijn huid. Kan niet alles hebben dus werd dd behandeling en de producten direct bijgesteld. Advies gekregen voor komende tijd om huid rustig te houden. Tot de volgende behandeling.
Behandeling door Annemiek•Facials / Gezichtsbehandelingen