Prettige professionele mensen en een prachtig bedrijf. Ik kom hier heel graag.
Jeroen•almost 4 years ago
Verified review
Altijd de beste behandeling!!
Veronica•almost 4 years ago
Verified review
Dit was mijn eerste behandeling bij Marieke. Ze was erg vriendelijk en zorgzaam. De behandeling was geweldig en ze heeft me goed advies gegeven voor vervolgbehandelingen.