Prettige professionele mensen en een prachtig bedrijf. Ik kom hier heel graag.
Jeroen•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd de beste behandeling!!
Veronica•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn eerste behandeling bij Marieke. Ze was erg vriendelijk en zorgzaam. De behandeling was geweldig en ze heeft me goed advies gegeven voor vervolgbehandelingen.
Behandeling door Marieke•Rugbehandelingen
Karen•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd geweldig de behandelingen bij Annemiek
Behandeling door Annemiek•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig!
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen