Altijd super blij na een bezoek aan Indy! Warm, eerlijk, mega kundig en ook nog eens gezellig. Echt de moeite waard om hier naar de kapper te gaan en een verwenmoment voor jezelf in te plannen.
Styled by Indy•
Ladies' HaircutsShow all…
Emma•4 months ago
Verified review
Show venue reply...
Geweldige kapper die naast dat ze heel vakkundig knipt én kleurt, ook een lief & leuk mens is. Wat mij betreft nog steeds de nr. 1 van Rotterdam!
Styled by Indy•Ladies' Haircuts
Sietske•5 months ago
Verified review
Show venue reply...
Heel tevreden over mijn haar, ik heb krullen en Indy weet heel goed hoe ze mijn haar moet knippen.