Altijd super blij na een bezoek aan Indy! Warm, eerlijk, mega kundig en ook nog eens gezellig. Echt de moeite waard om hier naar de kapper te gaan en een verwenmoment voor jezelf in te plannen.
Styling door Indy•
Vrouwen knippenToon alles…
Emma•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldige kapper die naast dat ze heel vakkundig knipt én kleurt, ook een lief & leuk mens is. Wat mij betreft nog steeds de nr. 1 van Rotterdam!
Styling door Indy•Vrouwen knippen
Sietske•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel tevreden over mijn haar, ik heb krullen en Indy weet heel goed hoe ze mijn haar moet knippen.