Zoals altijd weer een hele goed ervaring bij deze salon. Bij de pedicure wordt echt de tijd genomen en wordt er nauwkeurig gewerkt. De salon heeft een kalme sfeer en zorgt ervoor dat je naast je behandeling ook met een rustiger hoofd de salon weer verlaat.
Treatment by Ridea•Pedicure
Annette•about 3 years ago
Verified review
Ervaring,vriendelijk,kennis
Treatment by Ridea•Pedicure
anita•about 3 years ago
Verified review
Ilan richtte zich goed op mijn pijnpunten en had zelfs wat extra tijd genomen om me zo veel mogelijk te helpen, en de sfeer in de salon was fijn en professioneel